Customer Service Toorts24

Customer Service

 

 


 

Klantenservice

De Klantenservice van Cerex b.v. staat klaar om uw vragen te beantwoorden en u te adviseren bij uw aankoop.

  • Klik op Klantenservice om een e-mail te sturen. Wij zullen e-mails zo snel mogelijk beantwoorden.
    De Klanten Service is bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur. U kunt ons bereiken via e-mail: info@cerexbv.nl
  • Niet tevreden met een product of service? Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.
  • De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen. Niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. de bedrijfsleiding via Mail. Vermeld bij uw klacht altijd duidelijk uw bedrijfsnaam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en uw ordernummer. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.

 

Verzending en aflevering

Uw orders worden met UPS verstuurd. Het pakket wordt door UPS overdag op het door u opgegeven adres bezorgd. Tijdens het afrekenen kiest u het afleveradres, waarbij u ook een afwijkend afleveradres opgegeven kan worden. Door te tekenen voor ontvangst bij aflevering van het pakket, verklaart u dat het pakket in goede orde is ontvangen.

 

Verzendkosten

Bestellingen boven € 500 worden gratis geleverd! Lees hieronder hoe het werkt:

  • Verzendkosten binnen Nederland
    Bestellingen vanaf € 500 (excl. BTW) worden gratis binnen Nederland aan één adres verzonden. De verzendkosten kunnen variëren per bestelling. Dit is uiteraard afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van de verpakking.

Status van uw zending

Via de UPS website kunt u de status van uw zending altijd controleren m.b.v. een trackingnummer.

- Trackingnummers gebruiken

UPS gebruikt trackingnummers om zendingen te identificeren en te traceren terwijl deze binnen het UPS-systeem onderweg zijn naar hun eindbestemming. Er wordt automatisch een trackingnummer toegewezen bij het aanmaken van uw zending. U  kunt dit nummer gebruiken voor:

  • De huidige status van uw zending bepalen
  • Nagaan of uw zending is afgeleverd

Via de website van UPS kunt u de zending volgen door het ingeven van het trackingnummer in de linkerbovenhoek bij: Tracking- of InfoNotice-nummers


Retour procedure

Er kan een reden zijn dat u een artikel moet retourneren. Wij vragen u de volgende stappen te volgen, op deze wijze kunnen wij uw retour zo snel mogelijk afhandelen:

  • Meld via Klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  • Vermeld de reden.
  • Via e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
  • Via e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
  • Na ontvangst van uw zending, stuurt Cerex een ontvangstbevestiging via e-mail.
  • Wanneer het geen garantie betreft, zijn de kosten voor het opsturen van een artikel voor uw rekening.

 

Aanpassen van uw Accountgegevens

Via 'Mijn account' (bovenaan de site) bent u, wanneer u ingelogd bent, in staat om uw account gegevens aan te passen en adressen toe te voegen.

 

Bedrijfsgegevens

Cerex b.v.
Televisieweg 2
1322 AC, Almere
Mail: info@cerexbv.nl
Tel: 085 060 61 62

Kamer van Koophandel 32165639

BTW nr. NL 8218.18.223.B01

Bank gegevens:
ABN-AMRO rek. nummer 42.63.71.577

IBAN-NL 62ABNA0426371577